Dobrodošli u internetsku trgovinu AmiroShop.hr
Internetska trgovina je u vlasništvu i kojom upravlja Amiro Invest d.o.o., (u daljnjem tekstu: tvrtka). Opći uvjeti utvrđuju rad internetske trgovine AmiroShop.hr, prava i obveze korisnika i trgovine te reguliraju poslovni odnos između tvrtke i kupca.
Prilikom narudžbe korisnik se podsjeća na opće uvjete poslovanja i narudžbom potvrđuje da je pročitao ove uvjete, razumije ih te da se slaže s njima i u potpunosti ih prihvaća.
Kao posjetitelj naše internetske trgovine, pridržavajte se svih dolje navedenih uvjeta. Pregledom ili korištenjem ove internetske trgovine potvrđujete da ste pročitali ove uvjete, razumjeli ih i da se slažete s njima i u potpunosti ih prihvaćate.
Tvrtka zadržava pravo promjene sadržaja internetske trgovine AmiroShop.hr ili prestanka njenog dopunjavanja u bilo kojem trenutku, bez prethodne najave i ne preuzima nikakvu odgovornost za obnovu internetske trgovine AmiroShop.hr. Vlasnik internetske trgovine može promijeniti usluge, proizvode, cijene ili programe opisane na ovoj internetskoj trgovini u bilo koje vrijeme i bez ikakve najave.
Korištenje zaštitnog znaka vlasnika internetske trgovine AmiroShop.hr dopušteno je samo uz prethodno odobrenje vlasnika web stranice. Sve tekstove, slike i druge sadržaje prikazane na internetskoj trgovini AmiroShop.hr odabrao je i uredio vlasnik internetske trgovine i samo su informativni podaci prikupljeni u svrhu predstavljanja usluga Amiro Invest d.o.o.
Opći uvjeti internetske trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1), Općom uredbom o zaštiti podataka EU (GDPR) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1). ). također međunarodne kodove e-trgovine.
Kupca obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku kupnje (postavljanje internetske narudžbe). Prilikom narudžbe korisnik se podsjeća na opće uvjete poslovanja i potvrđuje svoje poznavanje s njima davanjem narudžbe.
Kupnja u internetskoj trgovini AmiroShop.hr moguća je registracijom ili kao gost, ali prilikom narudžbe mora dostaviti osnovne podatke kao što su: Ime i prezime, adresa na koju se narudžba šalje i telefonski broj koji će biti proslijedio špediteru. Nakon registracije, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je isto kao i njegova adresa e-pošte i lozinka. Registracijom posjetitelj postaje korisnik internetske trgovine. Registracija je moguća i tijekom postupka kupnje.
NARUDŽBA ROBE I POSTUPAK KUPNJE
Kupoprodajni ugovor između tvrtke i kupca zaključuje se u internetskoj trgovini AmiroShop.hr u trenutku kada internetska trgovina AmiroShop.hr kupcu pošalje prvu elektroničku poruku o statusu njegove narudžbe (s naslovom: Podaci o narudžbi). Od ovog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksni i primjenjuju se na tvrtku i kupca. Kupac je osoba koja ima podatke kako je navedeno prilikom davanja narudžbe. Kasnije nije moguće promijeniti podatke o kupcima.
Kupoprodajni ugovor (tj. Prva elektronička poruka o statusu narudžbe) pohranjuje se u elektroničkom obliku na poslužitelju internetske trgovine AmiroShop.hr).
Postupak kupnje:
U ponudi internetske trgovine kupac odabire željeni artikl i klikom na gumb “dodaj u košaricu” potvrđuje količinu i odabir. U slučaju kupnje nekoliko različitih predmeta, postupak se ponavlja za svaki predmet. Kada je prikupljanje predmeta dovršeno, kupac ima pregled sažetka narudžbe. Nakon pregleda sadržaja narudžbe, potvrdite odabir klikom na gumb “dovrši kupnju”. Nakon registracije postupak kupnje dovršava se odabirom načina isporuke i plaćanja te klikom na gumb “potvrdi narudžbu”.
Nakon predaje narudžbe, kupac e-poštom dobiva obavijest da je narudžba prihvaćena. U ovom koraku kupac ima priliku ponovno pregledati sadržaj narudžbe. U slučaju pogrešaka u kupnji, kupac također ima mogućnost otkaza narudžbe. Kupac može otkazati narudžbu u roku od 1 sata nakon narudžbe putem e-maila ili telefona. U slučaju otkazivanja putem e-maila, u poruci je obavezno navesti sljedeće podatke: u naslovu poruke: Otkazivanje narudžbe; u sadržaju poruke: a) naziv proizvoda b) ime i prezime kupca i c) adresa kupca. Ako kupac ne otkaže narudžbu, narudžba ide u daljnju obradu. Po primitku, tvrtka provjerava dostupnost naručenih predmeta i potvrđuje narudžbu ili je odbija s razlogom.
Vrijeme pripreme svakog proizvoda, uključujući njegovu dostupnost.
Većina proizvoda ima vrijeme pripreme 24/48. Također je moguće da će vaša narudžba biti isporučena istog dana ako uključuje proizvode s trenutnom dostavom, a plaćanje je izvršeno ujutro. Vrijeme isporuke ovisi o odabranoj logističkoj tvrtki i zemlji. Napominjemo da su dati okvirni rokovi isporuke koji vrijede samo radnim danima, isključujući vikende i praznike.
Nakon potvrde narudžbe, tvrtka e-poštom obavještava kupca o predviđenom vremenu isporuke.
Tvrtka Amiro Invest d.o.o. kako bismo osigurali najbolje cijene za naše kupce, većina proizvoda nije na skladištu u Sloveniji.
Svi proizvodi napuštaju skladište s ambalažom u savršenom stanju. Po primitku robe, prva stvar koju kupac mora učiniti je provjeriti odgovara li broj primljenog paketa onome koji je poslan. Drugo, pažljivo pregledajte vanjsku stranu svakog paketa kako biste utvrdili ima li znakova oštećenja ili pogrešnog rukovanja, poput udubljenja, neravnina, rupa, kutija u lošem stanju, kurirskih brtvi ili bilo kojeg znaka za koji sumnjate da bi roba mogla biti oštećena. Obavezno je ostaviti obavijest i potpis na otpremnici, bilo na papiru ili s digitalnim certifikatom (PDA), “PAKET JE VIDNO OŠTEĆEN” ako su ovi znakovi vidljivi. Ako paket ne potpišete VIDLJIVO OŠTEĆENI, a zatim prikažete slike vidljivih oštećenja, incident će se automatski odbiti.
Nakon potvrde primitka naručene robe, kupac dobiva račun koji se e-poštom šalje na njegovu adresu.
Sigurnosna upozorenja za upotrebu svih proizvoda.
Upute za uporabu moraju se pročitati prije upotrebe svakog proizvoda. Prije upotrebe svaki proizvod mora biti sigurno testiran. Ako niste potpuno sigurni kako testirati proizvod ili niste sigurni je li proizvod siguran za upotrebu i može li prouzročiti imovinsku štetu ili oštetiti ljudsko zdravlje, nemojte koristiti proizvod, obavijestite prodavatelja i vratite proizvod. Sve proizvode upotrebljavate po vlastitom nahođenju i na vlastiti rizik.
Nastojimo za što detaljnijim i najtočnijim opisom proizvoda i slika. Međutim, ne možemo jamčiti da su svi podaci o proizvodu i slike u potpunosti točni. U slučaju nejasnoća, provjerite točnost podataka kod prodavatelja.
CIJENE
Sve cijene u internetskoj trgovini AmiroShop.hr navedene su u HRK i uključuju 25% PDV-a. Cijene vrijede u trenutku narudžbe i nemaju unaprijed zadanu valjanost. Ponuda vrijedi do otkazivanja. Popusti i druge promocije uglavnom se ne zbrajaju. Cijene vrijede u slučaju plaćanja navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima.
Unatoč ogromnim naporima da se pruže najnovije i točne informacije, podaci o cijenama mogu biti netočni. U ovom slučaju, ili u slučaju da se cijena predmeta promijeni tijekom obrade narudžbe, tvrtka će omogućiti kupcu da odustane od kupnje.
NAČIN PLAĆANJA
Internetska trgovina AmiroShop.hr omogućuje sljedeće oblike plaćanja:
– Bankovni prijenos – predračun
Ovaj oblik plaćanja najsigurniji je način, ali odgađa isporuku dok naša banka ne potvrdi plaćanje. Nakon toga primit ćete e-poštu s objašnjenjem koraka potrebnih za dovršavanje narudžbe. Predplata za artikle moguća je samo uz prethodni dogovor i za narudžbe veće od 100 eura.
– S različitim kreditnim karticama
Većina kreditnih ili debitnih kartica prihvaćamo putem PayPala u roaming načinu (nema potrebe za otvaranjem računa s Paypalom ili registracijom).
– PayPalom
Ovo je najsigurnija platforma za internetsko plaćanje. Omogućuje vam povezivanje plaćanja s kreditnom ili debitnom karticom ili čak s bankovnim računom.
TROŠKOVI I DOSTAVA ROBE
U cijenu za naručene proizvode dostava je uključena.
Pakete dostavlja kurirska služba odabrana prilikom naručivanja proizvoda. Naručeni proizvodi dostavljaju se na adresu koju ste naveli kao adresu za dostavu. Ne naplaćujemo troškove otpreme narudžbe.
STVARNA POGREŠKA
Potrošač može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka ako obavijesti prodavatelja o nedostatku u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Potrošač mora detaljno opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i dopustiti prodavaču da pregleda predmet.
Prodavatelj nije odgovoran za materijalne nedostatke robe koji se pojave nakon proteka dvije godine od isporuke stvari. Smatrat će se da je kvar na stvarima postojao u trenutku izručenja ako se dogodi u roku od šest mjeseci od izručenja.
Potrošač koji je uredno obavijestio prodavatelja o nedostatku ima pravo zahtijevati od prodavatelja da:
Otklonite nedostatak na robi ili vratite dio plaćenog iznosa proporcionalno nedostatku, ili
Zamijenite neispravnu robu novom besprijekornom ili
– vraća uplaćeni iznos.
Prodavatelj mora isporučiti robu kupcu u skladu s ugovorom i odgovoran je za materijalne pogreške u njezinu ispunjavanju.
Kada je pogreška stvarna:
– ako stvar nema svojstva potrebna za njezinu normalnu uporabu ili za stavljanje u promet;
– ako stvar nema svojstva potrebna za posebnu uporabu za koju je kupac kupuje, ali koja su prodavaču bila poznata ili su mu trebala biti poznata;
– ako stvar nema svojstva i kvalitete koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana;
– ako je prodavatelj isporučio stvar koja ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.
Prikladnost robe za uobičajenu uporabu procjenjuje se u svjetlu normalne robe iste vrste, uzimajući u obzir izjave prodavatelja o karakteristikama robe koje daje prodavač ili proizvođač, posebno oglašavanjem, predstavljanjem proizvoda ili naznakama na sama roba. Odredbe zakona kojim se uređuju obveze primjenjuju se na odgovornost za materijalne pogreške.
Kako se provodi stvarna pogreška?
Kupac može ostvariti svoja prava koja proizlaze iz materijalnog nedostatka ako nas obavijesti o nedostatku u roku od dva mjeseca od dana otkrivanja nedostatka. Kupac mora detaljnije opisati kvar u obavijesti o pogrešci i omogućiti nam pregled predmeta. Kupac nas može osobno obavijestiti o nedostatku, a prodavač će mu izdati potvrdu o materijalnom nedostatku.
Kada prodavatelj ne odgovara za materijalne pogreške?
Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pojave nakon proteka dva mjeseca od isporuke stvari.
JAMSTVO
U slučaju da vaš predmet ne radi ispravno, možete zatražiti jamstvo. Imamo 24 mjeseca jamstva na sve elektroničke uređaje u našoj ponudi. Jamstvo teče od datuma primitka robe. Jamstvo možete zatražiti jamstvenom karticom, računom i ostalim dokumentima navedenim na računu. Imate li nepotvrđenu jamstvenu karticu? Bez brige! U ovom slučaju, u skladu s člankom 18. Zakona o zaštiti potrošača, nije potrebno da prodavatelj posebno ovjerava jamstveni list.
Jamstvo se ne odnosi na:
– fizičke ozljede;
– habanje zbog upotrebe;
– pogreške proizašle iz netočne, neprimjerene i nemaran upotrebe predmeta.
Podaci o jamstvu nalaze se i na stranici prezentacije proizvoda. Ako nema informacija o jamstvu, stavka nema jamstvo ili podaci trenutno nisu poznati. U potonjem slučaju kupac se može obratiti internetskoj trgovini AmiroShop.si koja će pružiti ažurne informacije.
Ako popravak traje više od 45 dana, proizvod ćemo zamijeniti novim, a ako to nije moguće, vratit ćemo kupnju proizvoda u cijelosti.
ZAŠTITA PODATAKA
Vaši osobni podaci bit će pažljivo zaštićeni u skladu s važećim propisima. Podaci dobiveni prilikom naručivanja robe koristit će se za slanje ponuda, računa i ostalih potrebnih poslovnih komunikacija između vas i prodavatelja. Korisnik je također odgovoran za zaštitu osobnih podataka osiguravajući sigurnost svog korisničkog imena i lozinke te odgovarajuću softversku (antivirusnu) zaštitu svog računala. Korisnik mora biti svjestan da je osobnom trgovcu dužan pružiti svoje osobne podatke u ispravnom i istinitom obliku, a također je dužan obavijestiti mrežnog trgovca o promjeni njegovih podataka. Prihvaćajući ove uvjete, korisnik potvrđuje da su njegovi osobni podaci točni.
Pročitajte više o zaštiti vaših podataka na našoj stranici pod naslovom Pravila o privatnosti:
Dostupnost informacija
Tvrtka se obvezuje da će kupcu uvijek pružiti sljedeće podatke:
– identitet tvrtke (ime i sjedište, matični broj),
– detalji za kontakt koji omogućavaju korisniku brzu i učinkovitu komunikaciju (e-pošta, telefon),
– bitne karakteristike robe ili usluga (uključujući usluge nakon prodaje i jamstva),
– konačna cijena robe ili usluga, uključujući poreze, ili način izračuna cijene ako se zbog prirode robe ili usluge ne može izračunati unaprijed,
– dostupnost proizvoda (bilo koji proizvod ili usluga ponuđena na web mjestu trebala bi biti dostupna u razumnom roku),
– uvjeti plaćanja, uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način, mjesto i vrijeme isporuke),
– informacije o svim dodatnim troškovima prijevoza, dostave ili otpreme ili upozorenje da bi takvi troškovi mogli nastati ako se ne mogu izračunati unaprijed,
– vrijeme valjanosti ponude,
– objašnjenje žalbenog postupka, uključujući sve detalje o kontaktnoj osobi ili korisničkoj službi,
– informacije o odgovornosti za materijalne pogreške,
– mogućnost i uvjete usluga nakon prodaje i dobrovoljna jamstva, gdje je to potrebno
U pripremi web stranice mogu postojati pogreške na koje ne možemo utjecati i za koje nismo odgovorni. U slučaju velikog odstupanja u cijenama ili tehničkim podacima, obavijestit ćemo vas prilikom narudžbe.
KOMUNIKACIJA
Tvrtka će kontaktirati korisnika putem komunikacije na daljinu samo ako se korisnik izričito ne protivi. Reklamni e-mailovi internetske trgovine AmiroShop.hr sadržavat će sljedeće komponente:
– bit će jasno i nedvosmisleno označeni kao reklamne poruke,
– pošiljatelj će biti jasno identificiran,
– Razne kampanje, promocije i druge marketinške tehnike bit će jasno identificirane
Uvjeti za sudjelovanje u njima također će biti jasno definirani:
– način odjave od primanja reklamnih poruka bit će jasno predstavljen, a korisnik će izričito poštovati korisnikovu želju da ne prima reklamne poruke.
OGRANIČENJE ODGOVORNOSTI
Internetska trgovina AmiroShop.hr ulaže sve napore kako bi osigurala da podaci objavljeni na našim web stranicama budu ažurni i točni. Međutim, karakteristike predmeta, vrijeme isporuke ili cijena mogu se promijeniti tako brzo da internetska trgovina ne uspije ispraviti podatke na web mjestima. U takvom slučaju internetska trgovina AmiroShop.hr obavijestit će kupca o promjenama i omogućiti mu da odustane od ugovora ili zamijeni naručeni artikl.
Internetska trgovina AmiroShop.hr nije odgovorna za sadržaj mišljenja o člancima koje su napisali posjetitelji. Internetska trgovina AmiroShop.hr recenzira i odbacuje mišljenja koja sadrže očite neistine, neprikladna su, obmanjujuća ili uvredljiva prije objave. Internetska trgovina AmiroShop.shr nije odgovorna za podatke u mišljenjima i ograničena je od bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz podataka danih u mišljenjima.
PRAVO POTROŠAČA POVLAČENJE UGOVORA
U slučaju ugovora na daljinu, potrošač ima pravo (to se odnosi samo na fizičke osobe koje predmet nabave u svrhe izvan njihove dohodovne djelatnosti) obavijestiti prodavatelja u roku od 14 dana od primitka predmeta da odustaje od ugovora bez potrebe da navesti razlog njegove odluke. Rok započinje jedan dan nakon datuma primitka predmeta. Potrošač mora vratiti robu u roku od 14 dana od obaviještene namjere da odustane od ugovora.
Otkaz od ugovora potrošač u pisanom obliku priopćava na e-adresu prodavatelja: info@AmiroShop.hr s nedvosmislenom izjavom iz koje je jasno da odustaje od ugovora. Povratak primljenih predmeta tvrtki u roku za odustajanje od ugovora smatra se i obaviješću o odustajanju od ugovora.
Potrošač mora vratiti predmet prodavaču neoštećen i u istoj količini, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili se njena količina smanjila, a da potrošač nije kriv.
U slučaju odustajanja od ugovora, potrošač prima primljeni predmet ili ga šalje poštom na adresu skladišta tvrtke: Amiro Invest d.o.o., Beloruška 7, 2000 Maribor ili ga osobno donosi na navedenu adresu.
Potrošač ne smije koristiti predmete nesmetano sve dok ne odustane od ugovora. Potrošač može pregledati i testirati proizvode u mjeri koja je strogo potrebna za utvrđivanje stvarnog stanja.
Potrošač je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe ako je smanjenje rezultat ponašanja koje nije nužno neophodno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja robe.
Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora je trošak povrata predmeta (koji se u slučaju otpreme naplaćuje prema cjeniku dostavne službe i ovisi o tome radi li se o pošiljci / paketu / teret). Predmet se mora vratiti prodavaču najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti o odustajanju od ugovora (kupnje).
Prodavatelj će potrošaču vratiti primljena plaćanja istim načinom plaćanja kao što ih koristi potrošač, osim ako potrošač izričito nije zatražio upotrebu drugog načina plaćanja i potrošač zbog toga ne snosi troškove. Nakon odustajanja od ugovora u kojem je korišten bonus, kôd za popust ili promotivni kôd, ta se sredstva smatraju popustom i ne vraćaju se korisniku. Korisniku se vraća samo uplaćeni iznos.
Potrošač nema pravo odustati od ugovora (osim ako se stranke nisu dogovorile drugačije od ugovora) u slučaju:
– u slučaju ugovora kojima je predmet roba koja je proizvedena prema preciznim uputama potrošača i koja je prilagođena njegovim osobnim potrebama i koja po svojoj prirodi nije prihvatljiva za otplatu, kvarljiva je ili joj je istekao rok trajanja
– u slučaju ugovora o isporuci audio ili video zapisa ili računalnih programa, ako je potrošač otvorio sigurnosnu plombu (ako pečata nema, vrijedi ako je kupac raspakirao originalnu ambalažu)
– u slučaju ugovora o nabavi novina, časopisa i periodike
– za robu koja po svojoj prirodi nije prikladna za povratak, kvarljiva je ili brzo istječe;
– zapečaćena roba koja nije prikladna za povratak iz zdravstvene zaštite ili higijenskih razloga, ako je potrošač otvorio pečat nakon isporuke; pri kupnji hrane za male životinje, ako je ambalaža otvorena ili oštećena;
– Proizvodi za osobnu i intimnu njegu koji su kao takvi higijenski nesigurni (uključujući brijače, masažere, odjeću za mršavljenje, rezervne mreže i oštrice za brijanje, četkice za zube …)
RJEŠAVANJE KONFLIKTA
Tvrtka nastoji najbolje što je moguće spornije riješiti sporazumno, ali ako to nije moguće, za rješavanje tih sporova bit će nadležan sud u Mariboru.
Tvrtka Amiro Invest d.o.o. poštuje mjerodavno zakonodavstvo o zaštiti potrošača. U slučaju problema kupac može kontaktirati dobavljača telefonom na broj 041 380 655 ili e-poštom na info@amiroinvest.si. Prigovor se podnosi putem adrese e-pošte info@Amiroinvest.si. Žalbeni postupak je povjerljiv. Tvrtka Amiro Invest d.o.o. nastoji se brzo i učinkovito baviti svim pritužbama i sporovima i nastoji sve sporove riješiti sporazumno.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
U skladu sa zakonskim normama, Amiro Invest d.o.o. ne priznaje nijednog pružatelja izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkih sporova koje bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.
Tvrtka Amiro Invest d.o.o., koja kao pružatelj roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na teritoriju Republike Slovenije, na svojim web stranicama objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za internetsko rješavanje potrošačkih sporova (SRPS).
Taj propis proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. Uredba (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni propisa