Česta Pitanja

Koje opcije plaćanja nudite?

Plaćanje je moguće sa:

  • Bankovni prijenos, predačunom odn. s UPN nalogom – uplatnica,
  • PayPal-om,
  • Debitnim karticama,
  • Kreditnim karticama (MasterCard, Visa, American Express, Diners)
Kada smo dostupni?

Naš telefon je dostupan od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati, subotom i nedjeljom smo nedostupni. Tijekom navedenog radnog vremena dobit ćete i odgovore na vaša pitanja, koje ćete poslati na naš e-mail.

Koje je vrijeme isporuke?

Rok isporuke je od 5 do 10 radnih dana od primitka uplate (subota i nedjelja nisu radni dani). Proizvod se šalje kada primimo Vašu uplatu, ako podmirite po predračunu odn. UPN narudžbe, imajte na umu da je ponekad potreban 1 radni dan, da iznos primljene uplate bude vidljiv na našem bankovnom računu. Plaćanja kreditnom, debitnom karticom ili PayPal-om primamo odmah, tako da se narudžba obrađuje i isti radni dan, ako ste narudžbu poslali unutar našeg radnog vremena od slanja, a to je od 9 do 17 sati.

Koliki su troškovi dostave?

Dostava na vašu addressu upisanu prilikom narudžbe je besplatna.

Mogu li platiti pouzećem?

Ne, ovaj način plaćenja nije moguć. Uplate koje nudimo su plaćanje UPN nalogom – uplatnicom odn. bankovni prijenos – predračun, plaćanje PayPal-om, kreditnim karticama i Diners karticom na rate.

Koliko je sigurna kupnja i plaćanje u online trgovini AmiroShop.hr? Jesu li moji podaci zaštićeni?

Kupnja je osigurana prema najvišim sigurnosnim standardima. Koristimo SSL zaštitu (kriptografski protokol koji omogućuje sigurnu komunikaciju na internetu), pa su Vaši podaci dodatno zaštićeni tijekom prijenosa.

Mogu li osobno preuzeti predmet?

Ne, osobno podizanje nije moguće. Mi smo web trgovina pa sve artikle šaljemo poštom, ali osiguravamo besplatan povrat, što znači da ako proizvod nije onakav kakav ste očekivali, možete ga vratiti besplatno (o našem trošku). Pročitajte uvjete i odredbe povrata proizvoda.

Gdje mogu pogledati proizvode?

Na našoj web stranici osobni obilazak nije moguć, jer smo mi online trgovina koja ne koristi skupe izložbene prostore pa Vam možemo ponuditi niže cijene. Ako ste u nedoumici da li je neki artikal “ono što tražite”, osiguravamo vama besplatan povrat, što znači da možete vratiti artikl besplatno (o našem trošku). Pročitajte uvjete i odredbe povrata proizvoda.

Zanima me više o proizvodu ili ima ...?

Svi podaci kojima raspolažemo objavljeni su u opisu proizvoda. Pažljivo pročitajte opis proizvoda i značajke navedene u nastavku. Svaki proizvod ima više slika, koje treba pažljivo pogledati, jer je u određenim slučajevima “odgovor” je već vidljiv na slici.

Danas sam primio pošiljku, ali ne u cijelosti, gdje je ostatak?

Budući da se pošiljke isporučuju iz EU, neki paketi stižu ranije tijekom transporta, drugi kasnije, unatoč činjenici da ste ih naručili zajedno i da su poslati zajedno. U tom slučaju pričekajte da vam stignu svi paketi. Ako ste izričito zainteresirani za točnu lokaciju preostalih paketa, možete se obratiti našem servisu “info@amirosho.hr” gdje možete navesti broj svoje narudžbe i mi ćemo vam dati točne podatke o vašim preostalim paketima.

Dobio sam oštećeni proizvod, što učiniti?

U slučaju zaprimanja oštećenog proizvoda, OBAVEZNO slikati oštečen proizvod i dogovoriti se san nama pisanim putem, a ne telefonom, stoga nas u tom slučaju nemojte zvati, već pošaljite poruku sa slikama na info@amiroshop.hr navodeći brojeve narudžbe i opis da ste primili oštećeni proizvod i da želite zamjenu. Bit će nam od velike pomoći ako na proizvodu navedete i što je točno oštećeno. Očekujte naš odgovor i daljnje upute od ponedjeljka do petka od 9 do 17 sati.